חפש עורך דין לפי תחום משפטי
- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- נפגעי פעולות איבה
- דיני עבודה
- ביטוח
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- דיני תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- משפט מנהלי וחוקתי
- גישור ובוררויות
- משפט בינלאומי
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני חינוך
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- ירושות וצוואות
- נוטריון
צו מס הכנסה (תשלום המס בזמן הגשת דין-וחשבון), תשי"ג-1953
צו מס הכנסה (תשלום המס בזמן הגשת דין-וחשבון), תשי"ג-1953 1
בתוקף סמכותי לפי סעיף 63(2) לפקודת מס-הכנסה, 1947, אני מצווה לאמור:
1. תשלום המס בזמן הגשת דין וחשבון
כל נישום, למעט יחיד שלפחות 75 אחוז מהכנסתו היא הכנסה החייבת במס לפי פיסקאות (ב) או (ה) לסעיף 5(1) לפקודה, חייב, בזמן שהוא מגיש את הדין-וחשבון לפי סעיף 43א(1) או (2) לפקודה או את הדין-וחשבון המשוער לפי סעיף 43א(3) לפקודה, לשלם את סכום המס המגיע ממנו לפי אותו דין-וחשבון.
_________________________________
1 ק"ת תשי"ג, 1048. התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
בתוקף סמכותי לפי סעיף 63(2) לפקודת מס-הכנסה, 1947, אני מצווה לאמור:
1. תשלום המס בזמן הגשת דין וחשבון
כל נישום, למעט יחיד שלפחות 75 אחוז מהכנסתו היא הכנסה החייבת במס לפי פיסקאות (ב) או (ה) לסעיף 5(1) לפקודה, חייב, בזמן שהוא מגיש את הדין-וחשבון לפי סעיף 43א(1) או (2) לפקודה או את הדין-וחשבון המשוער לפי סעיף 43א(3) לפקודה, לשלם את סכום המס המגיע ממנו לפי אותו דין-וחשבון.
_________________________________
1 ק"ת תשי"ג, 1048. התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
חזרה לתוצאות חיפוש >>
